& Oscar

Oscar, si kucing luar biasa

Bijak pandai sungguh kucing ni. SujueZ ada baca rencana kat paper Mingguan Malaysia yang kuarkan artikel pasal Oscar, kucing ganjil yang boleh ramal kematian...hihihi serammm!
Dr. David Dosa (seorang profesor perubatan di Brown University) mendakwa Oscar ni macam malaikat yang berkaki 4 sebab kebolehan si kucing ni tahu akan orang yang bakal mati. Pelik jugak tuh. Kalau betul lah memang luar biasa kucing ni. Mungkin juga anugerah dari Allah S.W.T.
Oscar dikatakan akan berguling2 untuk rapat dan tidur dengan pesakit tu dulu seketika sebelum kematian pesakit tersebut. Seolah2 nak ucap selamat tinggal huhuhu.
Untuk pengetahuan yang boleh kita kongsikan di sini ialah Oscar ni telah dijadikan kucing angkat sejak kecil oleh Pusat Kejururawatan dan Pemulihan Steere House di Prividence, Rhode Island. Lepas tu dilatih untuk jadi kucing terapi.
Tapi kucing yang diberi nama Oscar ni sangat lah cute dan gebu. Gerammm sangat. Maklumlah SujueZ ni boleh dikatakan peminat kucing. Mana taknyer kat kampung nun ada 3 ekor kucing.
Alahai gebunya dia...

No comments:

Post a Comment