& Bagus Kimi!

Ayat glamour Kimi sekarang ni ialah:-

1) Selamat pagi, cikgu!
2) Apa khabar, cikgu!
3) Umi, saya nak susu la
4) Saya nak pakai pampes, la (time nk uk uk)
5) Abah pergi sekolah
6) Saya nak gi sekolah
7) Saya nak makan nasi lah
8) Saya nak baca bukulah
9) Blum lagi lah
10) Tak nak lah
11) Jangan cakap cam tu lah
12) Saya nak balik kg tokma lah
13) Saya nak makan duyan (durian) lah
14) Ya Allah Ya Tuhanku (ni time umi marah hu hu)
15) Insya-Allah, find the wayyyyyyyyyyyy
16) Ya Allah, slamatkan pelajanan (perjalanan) kami pegi dan balik, amin
17) Bismikallah, umah ahya, wa amut (doa nk tido)
18) Nak gi pasar malam lah
19) Prestasi keter (time kat petronas, mesti sebut ni)
20) My name is kimi
21) Saya nak jadi pandai dan bijak
22) Saya sayang umi dan abah dan tokma dan abg oje
23) Saya nak jadi anak soleh dan baik
24) Bedayan Collections!
25) Saya nak jadi polis
26) Polis tangkap kimi


ini dia budak kimi
p/s: Kimi, kamu kena tunaikan apa yg kamu cakap kat atas tu yea! oh ya perkara yang baik sahaja okey!

No comments:

Post a Comment